lördag 9 november 2013

Long time no see.







November och om en vecka har Arvid funnits i våra liv i nio månader. Tiden springer och man hinner inte riktigt med i svängarna. Han vill helst inte sitta ner utan det är mycket roligare att stå eller gå längs med möblerna och med gå- vagnen. 
Vi brukar vara på öppna förskolan i Anderslöv, där går vi på sångstund och rytmik. Dock har vi inte varit där denna veckan som gick då han har hosta och är snuvig samt att han hade 39 graders feber i måndags. 
I tisdags skulle vi till Ullared med min mamma och mormor, men den blev inställd pga av att Arvid inte va på topp. Så det tripen blev framflyttad. 
På lördagar brukar vi vara i simhallen i Trelleborg och simma tillsammans med andra barn i samma ålder som Arvid. Han tycker det är skoj att dyka och plaska. 

Igår tog jag fram systemkameran och fotograferade Arvid tillsammans med hans gose-älg. Jag tyckte nog det var roligare än vad han gjorde. För först skulle vi ju byta från pyjamas till jeans, fin tröja och skor, sen när vi var klara bytade vi ju kläder igen. Men när vi väl fotade så fick jag ett par toppen bilder (tog ut fyra av 38st, som visas nedan). 

Jag hoppas innerligt att jag får tummarna ur.. och skriva mer i bloggen och inte minst visa bilder. Men nu ska jag fixa och dona lite här hemma. Imorgon är det fars-dag och då kommer mina och Andreas föräldrar hit samt våra syskon. 

Må väl!










Inga kommentarer: