torsdag 28 oktober 2010

Pyssel :)

Äntligen kommer bilderna på några av mina pyssel. Hjärtat fick sin överraskning igår även om han skulle ha fått den i morgon, men jag kunde inte hålla mig eftersom jag var nöjd med prylhyllan :)

Ramen var träfärgad och jag målade den med vit takfärg. Pappa hjälpte mig med att tapsera baksidan, men en svar mönstrad tapet.










Sen hade jag varit hemma hos hjärtats mamma och fått gamla leksaker som hjärtat ville behålla. Så på bilden till höger har han valt ut de bästa. Nu ska vi bara hitta den perfekta platsen att ha hyllan på!

Här har vi mitt andra pyssel, Barbapapa som har varit mobilsmycke. Bandet som var fastsatt i huvudet på figurerna har jag tagit bort. Sedan målade jag HEJ på stenen som jag en gång hittade på stranden. Tillsist klistrade jag fast Barbapapa familjen på stenen med hjälp av limpistolen och resultatet blev så här:


Nu ska jag fortsätta mitt pysslande :)

Inga kommentarer: