måndag 6 juni 2011

Varför rusar tiden?

I morgon är det dags att jobba igen efter en långhelg som har innehållt mycket sol. Fast jag har jobbat mycket också. Jobbade fredag, lördag och lite på söndagen. Vi har umgåst med våra vänner och familjer.

Idag har vi spenderat dagen på stranden tillsammans med några av våra goa vänner. Sedan har jag varit en runda och läst matematik med A. Har även fått riktigt mycket inspiration till betong gjutningen som jag snart ska börja pyssla med.


Denna veckan som kommer innehåller en del jobb och kalas.



Innan jag avslutar detta inlägg så är jag med i en tävling på andantes blogg, där man kan vinna en av hennes tavlor med blommotiv. Riktigt fina!


Va med du också! Tävlingen pågår hela juni!!



Ha det bäst!!

2 kommentarer:

millandante sa...

Tack;) Roligt att du vill vara med i utlottningen!
Kul att hitta hit också! Jar provat betong en gång... hehe... jag säger inget mer...;) Men blir allt lite sugen att testa igen, ska bli kul att se vad du hittar på! Lycka till!

Milla:)

millandante sa...

Jo... pris har jag inte bestämt ännu, det hänger lite på val av papper nu i veckan hos tryckeriet, så jag återkommer om det!

:)