fredag 1 juli 2011

Tävlingar, det som nästan alla mina inlägg innehåller nu för tiden. Men jag lovar att jag ska bättra mig. Nästa vecka har jag semester och då blir det förhoppningsvis bättre samt att jag tänkte pyssla. Helgen ska vi på bröllop, så lite bilder kommer nog upp i början av veckan därefter.

Min semester kommer att var denna veckan som kommer samt mån och tis veckan därefter. Sedan kommer jag att jobba i en och halv veckan, sen har jag semester i två veckor.

Som sagt blir det många tävlingsinlägg i min blogg och detta inlägg ska inte bli sämre.



Jag är med i en tävling inne hos in my house som lottar ut en turkos industrilampa. Hon har en butik som finns i Ronneby i Blekinge, som även är webb-baserad. Gå gärna in och kika på underbara inredningsdetaljerna och kläderna. Shoppen heter IN MY HOUSE.




Tävlingen inne hos ROOM and serve är jag också med i. Tävlingen pågår till den 12 juli och jag har möjligheten att vinna en valfri tapet till en fondvägg från Decor Maison. Var med du också, tryck HÄR!





Ha en fortsatt trevlig fredag!

1 kommentar:

millandante sa...

Ja, det är inte alltid tiden räcker till för bloggandet, men vi finns ju kvar här;)
Josefins tävling är jag också med i, oj så fin lampa!!

Kram