lördag 19 november 2011

TACK, för en underbart trevlig kväll!
Igår hade jag en pysselkväll tillsammans med kollegor från Smyge.
Kvällen började klockan 17.00, några kom senare. Vi pysslade lite samtidigt som vi drack kaffe och åt lite kakor. Sedan bjöd jag på Getost&soltorkad tomat fylld kycklingfilé med potatisgratäng och rödvinsås samt sallad. Riktigt gott!!
Till dessert blev det hallonpannacottapaj, mums :)

Idag blir det en runda till Trelleborg och ikväll är jag bjuden på Twilight-maraton/pyjamasparty hos TT . Å söndagen är det spenderas på fotbollsplanen, då det är dags för årets första inomhuscup.

Sen är det en ny vecka igen som kommer att innehålla det vanliga - jobb, kurs och träning. På torsdag ska jag på kvällskurs på Strandhs blomsterskola tillsammans med några vänner :).
Å helgen är planerad, dock inte lika proppfull som denna, vilket är skönt. Sedan kommer några helger som är än sålänge oplanerade.

Nä, nu ska jag fortsätta dona här hemma innan det blir en runda till Trelleborg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

TACK Lina för en supertrevlig kväll med god mat och mycket mys! Lotta

sofie sa...

Ska bli trevliga att blomsterpyssla lite :) Ses på torsdag!