onsdag 1 april 2009

Är det ett skämt?

Ojojoj, idag är det onsdag och jag har varit rätt så dålig på att uppdatera min blogg. Men men jag hoppas att ni alla förstår att jag har haft en del att göra under dessa dagar, har ju packat en massa. Å varför nu detta undrar ni kanske?!
Jo, Lina Göransson ska flytta i från päronen och leva ensam i en tvåa i Trelleborg.

Igår ringde Sophia mig och sa att om jag kunde jag hämta nyckeln. Javisst, jag och Larsson hoppade in i bilen och körde och hämtade nyckeln.
Nu kanske ni tror att det är ett skämt eftersom det är 1 april i dag. Men det är helt sant! SÅ förhoppningsvis kan jag börja redan i dag med att packa in lite saker i min nya lya.

Dessa dagar har jag då packat och umgåtts med Larsson och har haft det hur mysigt som helst. I söndags spelade jag även match som inte blev vinst (denna igången iheller). Stundtals spelade vi faktiskt riktigt bra, men förstår inte hur man kan tappa så mycket när det andra laget får en spelare utvisad. Men men, matchen blev 0-2 och livet går vidare.

Min liv är för tillfälligt hur underbart som helst.

Nä, nu ska jag göra lite vettiga saker och sedan bär det av till jobb, där man först ska ha utvecklingssamtal och sedan blir det jobb til halv åtta.
Ha de så bra!

Inga kommentarer: