onsdag 8 april 2009

Ni har då märkt att jag inte har skrivit på fyra hela dagar, den är för att jag har minsann o da varit på träningsläger i Karlskrona tillsammans med mitt kära lag. Vi tränade, umgicks och hade allmänt trevligt.
Onsdag i dag och jag har varit hemma och läst matematik, skulle ha gjort en inlämninguppgift i dag, men eftersom inte alla hade läst allt. SÅ bestämde vi oss för att i dag var det läsdag och i morgon är det skrivdag. Vi ska träffas redan halv nio hemma hos mig och sedan ska vi skriva satan.
Sen blir det match på kvällen i Svenstorp, varför så långt borta den dagen man ska leta påskägg hos mormor och morfar? Jaha, jag överlever ;)
Annars i dag, har man inte gjort så himlans mycket, varit på Maxi, fixat icakort och allt ( känner mig lite vuxen nu ju) , sen har jag försökt att få ljud på min tv, men där kommer bara brus. Man kan inte ens titta på film :( Anna och jag gick ner till stan en runda också och där köpte man påskpresent, tihi :)
Nu har jag duschat och väntar på att kunna köra till Anna och sedan blir det Tupperware party hos Erics mamma.

Denna helgen kommer att bjuda på:
Jobb på fredag mellan halv tio och fyra. Sen blir det nog grillning och allmänt mys.
På lördag och söndag har jag inga planer, men hoppas på att få en hel mysdag med min kära Larsson.
På måndag är det röddag och de betyder ingen skolan (Skööönt), skulle ha ahft seriepremiär mot Vången, men fick reda på i dag att den blev inställd och nu hoppas man på e tidig träning den dagen istället :)

Nu är klockan tjugo i sex och ja ska ringa och höra med Anna om jag kunde komma lite tidigare, kanske man kan låna en borste eftersom Lina glömde sin på lägret.
Glad påsk om vi inte hörs.

Inga kommentarer: