måndag 20 september 2010

Måndag och här sitter jag och funderar.
Tidig morgon i morse, var hemma hos Sandra redan 9 och sedan skrev vi i ett sträck tre timmar. Vi slutade skriva redan tolv eftersom Sandra skulle på intervju klockan ett. Jag tog mig en snabbrunda på stan och köpte med mig lunch hem till mig och hjärtat plus någon som hjälpte honom med grävaren. Sedan dess har jag legat på soffan, känner mig så trött. Jag vet inte riktigt om det är vädret, om det är efter förkylningen eller det är en blandning.
Ikväll hade jättegärna velat träna fotboll, men jag ska arbeta i kväll och i morgon kväll, sen är man ledig dom andra kvällarna. Känns lite att det har varit för mycket på sistone, kanske det som göra att jag är trött.
Denna veckan ska vi skriva varje dag, vara hos handledaren i morgon och sedan blir det jobb. Ihelgen blir det bröllop och match. Nästa vecka är inte så planerad och det ska bli så skönt att bara ha skolarbete inplanerat.

Helgen som har varit här varit lugn, ifredags var vi hemma hos Jenny, Peter och Elias. Där blev det tacos och mys med Elias. Kollade på idol och en film som jag inte kommer ihåg vad den heter. Ilördags jobbade jag 8-18, sen kom det över några vänner på pizza och snack. Hjärtat själv var på Björka och dansade. Igår var det en lugn förmiddag, vi var ute och gick ca 5km, sedan spelade jag match mot Rosengård och vi vann med 3-0. Sen körde vi och röstade, hämtade hjärtats bil. Han körde hem för att fixa grävaren medan jag körde hem till päronen och åt kinamat. Vid niotiden körde jag hem och vi gick och lade oss innan klockan slog tio.

Veckan min ser ut så här:
Måndag: Skrivning 9-12 och jobb 17.00-
Tisdag: Skrivning 9.12, handledning, gymmet, läxläsning och jobb 17.00-
Onsdag: Skrivning hela dagen och träning 18-19.30
Torsdag: Skrivning, skriva på mitt personliga brev
Fredag: Jobb 6.00-10.00, skrivning resten av dagen. MYSkväll
Lördag: Klippning och håruppsättning 10.00, bröllop
Söndag: Hemmamatch 15.30 mot Åkarp.

Hörde just att hjärtat kom hem så nu ska jag gå och krama honom :)

Inga kommentarer: