söndag 27 februari 2011

Tiden går fort när man har något att göra hela tiden.

Äntligen kan jag känna att jag kan sitta ner vid dator i lugn och ro. Tänkte uppdatera lite på vad som har hänt:
Jag jobbar på som vanlig och tivs som fisken i vattnet, jobbar på en ett-års avdelning med 12 härliga barn och som innebär fullt ös hela tiden. Har kommit i ett väldigt bra arbetslag som kompleterar varanda riktigt bra.
Jag spelar fortfarande fotboll i FC Trelleborg och har fått tillbaka min motivation till att lira boll. Annars på min fritid umgås jag med mina underbara vänner och familj. Jobbar också lite extra på Smyge.
I mitten av mars kommer Zelma (föräldrarnas hund) att bo hos oss i två veckor, då mina föräldrar kände för att åka till Thailand (lita väl avis är jag!).

Annars rullar det på bra, längtar till våran kommer då man kan vara ute i trädgården och fixa.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för att gå till sambons föräldrar där jag ska slippa dörren till kontoret som sedan ska målas.
Ha en fortsatt trevlig helg.

Inga kommentarer: