måndag 14 mars 2011

En ny vecka har börjat.
Denna måndag började med att jag gick upp kvart över sex, tog på mig och gick en runda på 30 minuter tillsammans med Zelma. Kom in och gjorde gröt som jag åt i lugn och ro medan jag läste tidningen. Sedan körde jag och lämnade Zelma hos Emil, efter det fortsatte jag mot jobb. Jobbade mellan 8.00 - 16.30. Körde sedan hem och nu sitter jag här och bara tar det lugnt. Vid sju tiden kommer Lottie och hämtar upp mig för att sedan körde till fotbollsträningen.

Helgen som har gått har varit lugn. Det började med att mina föräldrar åkte till Thailand i torsdags och i fredags hämtade jag Zelma för att hon skulle bo hos oss i helgen. Fredagen spenderade vi tillsammans med några vänner. Vi grillade och pratade om hotell till bröllopet som vi ska på i juli. Lördagen började med en runda med Zelma och sedan blev det frukost. Jag och Zelma körde en runda till Lotta och Anders där vi fikade och sedan körde vi hem igen. På kvällen umgicks jag med Sandra, Annika och Emma (som var hemma över helgen), det blev pizza och melodifestivalen plus en film. Söndagen tog jag äntligen upp min symaskin som jag köpte på Hem&Villa mässan, läste manualen och sedan myste jag med Zelma. Vid tolv tiden tog jag bilen för att hämta upp Lottie och sedan fortsatte vi mot Ymorvallen. Där spelade vi match mot Nike och det blev tyvärr förlust. På eftermiddagen blev det storhandling och hämtemat.

Så såg min helg ut. Kommer senare att lägga ut lite bilder på det jag har köpt från Zelected by house. Men i detta inlägget bjuder jag på en bild på min lilla Zelma.

Inga kommentarer: