lördag 19 mars 2011

Sitter här en tidig lördag morgon och bara tar det lilla lugna tillsammans med Zelma. Helgen började igår vid två tiden (eftersom jag har öppningen varje fredag och det är rätt så skönt), då körde jag hem till A-town och tvättade lite. Vid fem tiden var jag tvungen att dra mig hemåt eftersom vi skulle till Lottie och Johan vid sex så det var snabba ryck. Men vi hann med allt och kom även i tid till middagen.
Tack för en trevligt afton igår!

I dag ska jag fortsätta tvätta, tänkte att jag först ska städa lite hemma. Vid ett tiden ska jag vara i Ystad , där ska jag träffa henne som jag köpte symaskinen av för en genomgång av maskinen. Ikväll har vi just nu inga planer.

I morgon har jag och hjärtat vår 2 års dag så efter min match ska vi festa till det med 3 -rätters middag.

Ha en underbar helg!

Inga kommentarer: