lördag 10 april 2010

Då var det helg igen och jag sitter här nyduschad å ska snart göra mig i ordning för jobb. Kommer att jobba från klockan två och sen vet man aldrig när man slutar. Idag ska man arbeta på ett helt nytt ställe och här ska det hållas bröllop.
Om jag inte hade jobbat i dag, hade jag spenderat några timmar tillsammans med mitt fotbollslag som ska spela match mot Morlanda. Jag håller tummarna för dom och vi ses i morgon, för då blir det också match och då spelas det mot Pandora. Hoppas på att få spela mycket =)
Annars i veckan har man jobbat, varit på fältdag på min praktik skola och sedan har man påbörjat en ny kurs: den forskande läraren. Jag och Sandra har skrivit vårt syfte som nu är inskickat till vår handledare.
Jag har även tränat denna veckan också, men det har tyvärr bara blivit en gång pga. att jag jobbade torsdagskväll.
Helgen är som sagt planerad med jobb och match, sedan hoppas jag på en myskväll tillsammans med hjärtat på söndagskväll.
Sen börjar en ny vecka som just nu se ut att innehålla: Jobb, föreläsning, läsning, träningar och seriepremiär på fredag =)

Ha en bra lördag =)

Inga kommentarer: