onsdag 14 april 2010

SOlen skiner och fåglarna kvittrar och näst på schemat står det fotbollsträning på GRÄS! Vi började träna på gräs i måndags och den dagen hade man längtat till sedan vi började för året, närmare bestämt den 7 januari. Men efter mer än tre månader så är det dags att inta gräsplanen med nya fotbollskor som inhandlades i dag, så alla ni som tog en djup suck när jg sa att jag skulle ha mina gamla slitna fotbollskor ett år till på grus, så kan jag med glädjande besked meddela att jag har lämnat in dom i dag och fick två hundra kronor i rabatt när jag köpte mina nya. Nu kan jag se många minner som uttrycket "Hur fan kan du ha fått lämna in dom?!". Jodå, jag fick lämna in dom, dom som jag spelade med två grussäsonger ihop tejpade. Jag känner en viss saknad, men jag tror att jag kommer att glömma dom rätt så snabbt.
På tal om något annat så har vi seriepremiär på fredag, match mot FC Rosengård i Rosengård klockan 19.30 visslar domaren igång årets första seriematch:) Riktigt härligt.

Annars har det inte hänt så värst mycket i mitt liv, har mest pluggat och tränat plus att jag kommer att arbeta i morgon och på fredag, sedan vankas det helg som kommer att innehålla läsning av litteratur.

Men nu ska jag packa klart min väska så att jag är redo, när man blir hämtad.

Inga kommentarer: