tisdag 27 april 2010

Tänkte skriva en liten sammanfattning av min underbara helg som nu har övergått till en ny vecka.
Min helg började i fredags klockan 17.00, efter ha pluggat en heldag med Sandra. Den aftonen var Sandra, Johan, Anna och Eric här och vi åt grillat och tittade på HippHipp. Tillsist var det bara tjejerna som tittade efter att alla tre killarna hade slumrat till.
Lördagen vaknade med av att klockan ringde vid åtta. Pigg och vaken hoppade man upp ur sängen. Körde till mamma och pappa, efter en mysfrukost med hjärtat mitt, jag och min mamma körde en runda till Trelleborg och shoppade lite smått. Sedan var det dags för samling vi spelade nämligen match mot Vellinge i Anderslöv. Förra åoch matcher mot Vellinge var inga höjdare och vi förlorade bägge matcherna (med rättså så stora siffror), men denna gången blev det andra bullar. Vellinge tog ledningen med ett noll, men sedan var det vår tur att göra mål. slutresultatet blev 3-1 till oss. På kvällen blev det middag på A9 tillsammans med tjejerna i laget + Anders. Efter middagen spelade vi bowling, jag vet inte hur nöjd jag var över mitt resultat, men jag kan dock säga att jag inte kom sist men jag vann inte iheller. Efter bowlingen stack de flesta till Sandra och vid halv elva hade alla åkt hem, så gjorde även jag, Lottie och Ullis. Vi körde hem och där mötte vi ett gäng med killar som va lite runda om fötterna. Vid tolv tiden drog alla hem och jag gick och lade mig.
Dagen efter alltså i söndags vaknade vi vid nio tiden och snoozade lite, vi gick upp och åt frukost. Sedan blev det en skön promenad som varade i en och halvtimme. På eftermiddagen tog hjärtat fram motorcykeln och det blev en runda med den under sen eftermiddag. Rundan avslutades på 2:ndra Sandbank där det blev varsin pizza och sedan återvände vi hem. En underbar dag, där vi höll mest till utomhus, riktigt skönt!

Som sagt är det en ny vecka och en början av period 2 av VFT, jag kommer att vara ute i fyra veckor. Sedan är det projektplanen som ska skrivas, efter det är det sommarlov :)

Inga kommentarer: