söndag 21 november 2010


Söndag och imorgon påbörjas min sista VFT-period. Kan knappt fatta det att man snart är färdigt utbildad.


Men nog med det, mamma och pappa kom och hämtade mig vid halv ett och vi tog oss en kopp kaffe. Sedan bar det av på söndagsrunda. Vi började på Agdas efter det blev det både Liselott på landet och julmarknaden i Beddinge.

Det blev några inköp på Liselott på landet och här kommer bilderna på mina fina nya saker.


Nu tänkte jag tävla lite med. Tävlingen är på bloggen interiörguiden, där jag har chansen att vinna julgardiner från Textilonnet.se . Å det passar ju utmärkt nu när man ska göra det det julfint i huset :)


Sugen? Va med och tävla...tryck HÄR!
Tävlingen pågår till den 28 november (första advent) 23:59

Ha en fortsatt trevlig söndag!

1 kommentar:

pysseliten sa...

Tackar kul du hitta in :) Kontakpapper köper du billigast på coop men finns på colorama med i olika färger även krauta och bahaus har det .