torsdag 30 december 2010

Dagen före nyårsafton!
Veckan som har gått har varit lugn och mysig. I måndags var jag tillsammans med mamma, Emil och Katja inne i Trelleborg för att kolla mellandagsrean. Jag köpte en julduk, julhandduk samt örngott i olika färger. Sedan hittade jag lite kläder som jag önskade mig i födelsedagspresent. Kvällen fixade jag en lite lätt middag och satt ensam framför tv:n. Tisdagen fyllde jag 24 år och jag började med att köra till frisören. Klippte till min frisyr nu till nyår, sedan körde jag och hämtade Anna för att sedan fortsätta mot Ikea. Handlade lite smått och gott som man behövde. Kom hem vid tre- halv fyra tiden började plocka undan lite. Fixade lasange till middag och vid halv sju tiden kom föräldrarna, broren och Katja hit för att äta lite middag och fika. Efter middagen kom hjärtats föräldrar hit och tog en kopp kaffe.
Dagens presenter var: en skjorta, två tröjor, två böcker (Dubbelspel av James Pattinson och Vietnamkriget) och två presentkort på MQ.
Onsdagen var jag i Trelleborg tillsammans med Emil och Katja, där vi bowlade och spelade biljard plus att vi gick en runda i stan. Kvällen spenderades tillsammans med Anna, Emma och Annika på A9, där vi åt gott och sedan körde vi hem till Anna för en kopp kaffe och det blev en massa snack!
Idag är det torsdag och dagen före nyårafton, idag blir det lite plock hemma sen ska vi köra och träffa min moster och kusin som är hemma från Irland. Efter det kanske det blir träning med TT. Kvällen blir lugn och ska spenderas med hjärtat mitt :)
I morgon blir det frukost tillsammans med Anna, Emma och Annika. Sen kvällen blir det fest hemma hos Johan och Lottie. Sen är det ett nytt år med nya möjligheter och nya äventyr. Ett år där man tar examen och blir förskol-och grundskollärare, börja på ett nytt jobb, fyller 25, ett år som troligen kommer att innehålla en massa!
När jag har fotograferat mina fynd kommer jag att lägga upp dom här, det lovar jag!

Inga kommentarer: