tisdag 21 juli 2009

Då har en ny vecka påbörjats.
Helgen som gick bjöd på en hel del festligheter. En mycket trevlig helg må jag säga att de var :)

Igår var det måndag och jag arbetade på Espresso House, där var mer folk än vad det brukar vara på en sommardag. Men men det var skoj och det blev inte långtråkigt som det kan bli när vi har lite och göra.
Efter jobb körde jag till älsklingen där vi lagade köttfärslimpa med potatis och vitlöksbröd, mums!
Sen hade klockan blivit mycket och för oss som inte har semester var det tid och lägga sig.
Idag tog jag mig en lite sovmorgon och snoozade i en timme :P
Nu sitter man här och har precis ätit sin frukost och ska snart göra sig i ordning för arbete. Idag kommer jag att befinna mig i Smyge, där ska jag rensa lite ogräs, få se hur gräsmattan ser ut kanske måste klippa den och sen blir klockan tre och då öppnar jag receptionen. Den har jag öppen till sex och sedan bär det av till Beddinge och till min mammas faster.

Resten av min vecka kommer att se ut på ett ungefär så här:

Onsdag: Jobb 12-18 och sedan träning
Torsdag: Jobb (samma tid) och sedan grillkväll
Fredag: Jobb ( Förhoppningsvis kan jag byta tiden) efter det bär det av till Helsingborg.
Lördag: Fri, Martins 25 års fest
Söndag: FRI, heldag med laget på Nybrostrand.

Nä, nu ska jag minsann göra mig iordning.
Ha det bäst!

Inga kommentarer: