fredag 17 juli 2009

Då har snart denna veckan också sprungit iväg.
I veckan har man jobbat, spelat volleyboll, tränat på gymmet, jobbat och umgåtts med hjärtat mitt.
Idag är det fredag och den 17 juli, denna dag fyller min lillebror 20 år, så givetvis begav vi oss till systemet för att han skulle köpa lite öl. Ikväll eller rättare sagt om en och enhalvtimme kommer gästerna hit för att fira honom, vi kommer att äta lite grillat med mycket tillbehör. Sedan blir det hembakt tårta, som jag har varit med och gjort :)
Efter kalaset blir det utgång till Strandbaden.

Imorgon är dagen planering från topp till tå. På kvällen blir det 25 års fest för Patrik och Philip på Rosenhagen.
Sen på söndag blir det kalas för Anna som fyller 23 år. Sen blir det måndag igen och jobb väntar.
Veckan börjar på Espresso house som sedan fortsätter på Smygehus Havsbad, tisdag till fredag. Sen blir det en fri helg (igen). Den helgen bjuder på en 25 års fest till och sedan blir det en heldag med laget på söndagen. Därefter påbörjas vecka 31 då jag arbetar sju dagar den veckan alltså mån-sön. Sen åker jag och Andreas till Småland på en liten semester, med mycket mys! :)

Nä, om jag skulle duscha, för man vill ju inte lukta usch när vi ska ha gäster :P

1 kommentar:

Caroline sa...

vart i småland ska ni då?