tisdag 14 juli 2009

Då var det tisdag och vecka 29, två veckor kvar sen har minsann Lina lite semester. Jag kommer att jobbar rätt så mycket tills dess. Men det känns bra sen när man får lönen :)
Kommer att jobba två dagar till denna veckan sen är jag ledig i tre hela dagar :) Har dock något planerat varje dag, på fredag fyller min lillebror 20 år så det blir kalas med släkt och vänner sedan blir det kanske strandbaden. På lördag blir det lugnt på dagen, sen på kvällen blir det 25 års fest på Rosenhagen, där ska man vara 18.00 och sen blir det dans hela natten lång. Sen kommer söndagen då Anna fyller år och då blir det kalas för henne med hennes släkt.

Nu sitter man här och har precis ätit lite lunch, lite sent kanske men så kan det bli ibland. Kom hem från jobbi Smyge vid kvart i tre och snart ska jag ta mig i kragen och göra mig i ordning för lite arbete på Espresso house.
Sen blir det en långpromenad med Nilla och kanske Anna.

Nä, om jag ska göra nåt vettigt.Hoppas på att det blir fint väder i morgon och på torsdag så man kan kanske lägga sig på stranden någon timme :)

Ha det så bra!

Inga kommentarer: