måndag 6 juli 2009

Då var det måndag igen och en ny vecka har börjat!


Förra veckan innehöll mest jobb och en del mys. Har arbetat på Smyge, ons-lör. Dessa dagar har det var mer folk på grillbuffeèn, så är väldigt bra och roligt. Känns bra att folk ta tillfälle till akt och gå ut och äta, speciellt hos oss :)
Ilördags jobbade man först och sedan har man en liten tillställnings är hemma. Tyckte det var dags för en inflyttningsfest och insåg att detta var den helg som jag hade ledigt från allt annat som är inplanerat denna sommar.
Vi var en del tjejer och min bror Emil, sedan kom Sandra och Johan och senare kom även Andreas. Vid ett tiden gick vi vidare till Club Uppenbar som var helt okej. Mycket dans och mycket varmt :/ Så det blev en dusch innan man gick och la sig.
I söndags vaknade man och mådde riktigt bra. Klockan hann bli tolv innan man steg upp ur sängen. Andreas körde hem för att jobba och jag städade undan från i lördagens fest. Dammsög och moppade golv, kastade tom burkar och plast glas. Å diskade den lilla disken jag hade, riktigt skönt att ha använt plastglas hela kvällen :D
Sedan kom Pernilla hit en sväng och sedan gick vi ner till staden för att äta en lunch på systrar och bönor, där det blev en pastasallad med kyckling.
Efter en runda på Valen, gav vi upp och gick hem till var och en. Jag lade mig på soffan och tittade på filmen Bröllopsduellen, så var en riktigt tjejfilm och var lite smårolig.
Vid fem tiden packade jag min väska och körde till Simlinge, efter en stund tog vi oss i kragen och körde till Anderslöv för att handla lite mat till kvällen, å middagen bestod av kycklingfile med potatis och rosepepparsås, mums :) Hans tittade in och åt middag med oss. När han hade kört hem, då satte vi igång filmen "I taken lyser stjärnorna", en film som var helt okej. Sen blev det även godis.
Därefter var det sängen som gällde. Tog ett tag innan jag somnade, hade riktigt ont i ryggen och det kändes ännu mer när man tog djupa andetag. Efter en stund verkade ipen-tabletten och jag kunde somna.



Idag har jag var hemma hos mamma och pappa ( han var dock på arbetet den stunden jag var där). Hämtade Andreas vid tio tiden på jobb eftersom hans maskin hade gått isönder. Sedan va jag och mamma ute och gick en runda. Väldigt mysigt.
Jag körde hem till Trelleborg vid halv tre tiden och vid fyra kom Bella och Sandra L över på en kopp fika. Det var ett tag sedan man träffade dom, så det blev en del snack.
Bella gick vid fem och Sandra vid sex. När Sandra gick hem, gick jag in till staden för att inhandla lite till kvällsmaten, blir en sen middag i dag. Sånt som händer ibland.


Nu sitter jag här och inte gör så mycket, i morgon blir det en kort dag på Espresso och sedan träning på kvällen. Kanske blir det så att jag, Nilla och förhoppningsvis Anna bokar vår resa till London i morgon. Wieeee, ska bli så skoj :)


Nu ska jag surfa vidare, ha en bra kväll!

Inga kommentarer: