torsdag 23 juli 2009

Torsdag i dag!
Dagarna springer bara iväg, visst nu när man jobbar kan de gå snabbt för snart är det bara en vecka kvar till jag har lite ledigt :)
Synd bara att det ska regna en massa, jag började med att rensa lite i häckarna på jobb i tisdags och igår körde man dit där vid tio tiden för att fortsätta. Man ser en markant skillnad. Tanken var att Lina skulle göra samma sak i dag. klockab ringde och jag steg upp, när jag tittade ut så regnade. Minst sagt så vällde regnet ner från himmeln.
Nicht så skoj tänkte jag och gick ner. Jag som va helt inne på att klippa häck och snygga till lite runt Havsbad. Men men jag kör dit där lite senare och ska städa lite där inne istället.
Vi får helt enkelt se hur det blir imorgon. För om det är fint väder sticker jag till jobb riktigt tidigt.

Igår hade vi vår första träning efter sommaruppehållet. Kom en del, men saknade en del andra spelare. Hoppas på att de flesta kommer på söndag då vi ska ha gemenskapsdag. En dag som vi behöver för att få mer gemenskap.
Träningen utfördes från min sida, rätt så bra. Är nöjd med min insats, men man kan ju ha haft mer kondition. Men det kommer jag lovar :)

Efter träningen satte jag och Nilla oss på systrar och bönor. Där tog vi varsin kaffe och snackade lite.

Annars har det inte hänt så mycket.

Inga kommentarer: