måndag 31 augusti 2009

Måndag i dag och en ny vecka har börjat, det är även sista dagen i augusti.
Hemskt vad tiden går fort!
I helgen som har gått har det varit Mikaeli marknad i stan. I fredags hade Sandra och Johan inflyttningsfest och sedan begav vi oss till öltältet där Perikles spelade. På lördagen gick jag upp sju och körde till jobb. Klockan hade passerat tio, väntade på att en skulle lämna in sin nyckel. Klockan närmade sig tolv och det var lunch dags.
Jag satt i receptionen efter tre också och skulle checka in fyra hus. Lotta var så snäll att jag fick sluta en timme tidigare och jag körde hem till hjärtat.
Vilade en stund och sen var det till att hoppa in i duschen. Vi skulle på middag hos päronen och lite i sju befann vi oss på Spelmansgränd. Hade inte träffat min bror på någon vecka och kommer inte att se honom på minst 10 månader eftersom han reste till Australien i går. Har nog inte riktigt förstått det än, att han inte är hemma. Vid tio tiden stack vi in till Trelleborg och Högalid hos Anna och Eric. Sen drog vi vidare till Kristall.

Igår spelade vi match mot Skabersjö och det gick inte som det gjorde i onsdags. Jag vred mitt knä så jag hoppa ut efter en halvlek och sedan fick jag inte spela mer. Vi förlorade med 3-0, men jag tyckte ändå att vi kämpade.

Snart ska jag jobba på Espresso där ska jag stänga och sedan blir det träning så gått det går. Knäet känns mycket bättre och hoppas på att det håller.
Resten av veckan kommer att se ut så här:
Måndag: Eh 14-19.30
Tisdag: EH 8-12
Smyge 17 -
Onsdag: Skolan börjar
Smyge 17-
Tosrdag: Skola
Smyge 17-
Fredag: EH 14-19.30
Lördag:
Söndag: Match mot Vellinge 10.30.

Inga kommentarer: