tisdag 25 augusti 2009

Tisdagen den 25 augusti, en dag där Lina är fri, där folk får sina löner och även jag. Räkningarna är betalda ialla fall för min del.
Hade ställt klockan på åtta i dag, gick upp ur sängen satte mig vid datorn och kollade runder. Körde hem till lägenheten, satte igång min egen dator. Ringde en samtal och åt frukost.

Just nu sitter Lina i Anderslöv på Spelmansgränd i minaföräldrars hus! Emil är inte hemma så båda tv:n och datorn är lediga. Ingen som tvingar en att få ifrån datorn :) Skönt!
Sitter och kolla på intranätet, där har jag hittat en ny telefon eller där är två stycken som jag väljer mellan men vet inte vilken jag helst vill ha, det är lite priset så drar mig åt ett val och designen mot det andra. Jag kommer att lägga upp bild på bägge två, så får ni kommenterat vilken ni tycker jag ska införskaffa mig.

På tal om mobiltelefoner så lämnade ju jag in min mobil för några veckor sedan efter att vissa knappar slutade fungerar och den har jag inte fått tillbaka, jag dras numera av en gammal Nokia 8310, där jag knappt hör att det ringer. Så jag hoppas på en ny där och sen ska jag minsann försöka byta till mig en av de telefoner jag har sett och vill HA!!

En annan sak som börjar strejka är min dator, det hörs fruktansvärt, okej det har det gjort redan från början då jag köpte den för mer än tre år sedan plus att den stänger av sig själv utan förvarning! Vad är felet? Därför har jag kollat lite på en ny dator men kan inte riktigt bestämma mig, plus att jag är lite snål för att köpa en ny och det gäller både dator och telefon. Även en bild på denna kommer in.

Jaha, nu kunde jag inte lägga in några bilder, men det kommer så fort det funkar.

Nu ska jag ta mig något att äta och sedan ska jag ringa Anna!

Inga kommentarer: