fredag 23 juli 2010

Mitt inlägg börjar med ett foto på lilla Zelma, som jag tog för ett litet stund sedan. Så nu kan de flesta lista ut att jag är hos mamma och pappa. Men varken mamma, pappa eller Emil är hemma, bara Zelma och jag. Jag har skickat över lite bilder från Åhus och eftersom jag har fotona på den gamla datorn, så går det fortast att göra detta i Anderslöv. Snart närmar sig semestern, har bara två arbetspass kvar. Idag och i morgon, sen blir det lugn och skön semester upp i Småland. Hoppas på att vädret håller isig.
Denna veckan har jag pysslat och haft mig, jag har gjort lite i betong. Bland annat är jag inne på min tredje omgång med rabarberblad. Jag har gjort tre redan, fast ett har gått i sönder. Ett av dom hela köpte mamma och nu håller jag på att göra två till. Sen har jag gjort två födelsepresenter, jag kommer bara att lägga upp en av dom, eftersom lilla Sandra brukar läsa min blogg och jag vill ju inte förstöra överraskningen. Men när hon har fått paketet så lovar jag att slänga upp en bild på den.





Min betong hörna i trädgården.







En av födelsedagspresenterna som jag har pysslat ihop.

Nu ska jag göra mig iordning för arbete. I nästa inlägg kommer att att lägga upp min brors present som han fick av oss, när han fyllde 21 år den 17 juli.

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer: