torsdag 8 juli 2010

Torsdag och två arbetsdagar kvar tills ledighet. Jag jobbar bara tisdag till fredag denna veckan, skulle ha jobbat lördag med. Men fotbollslaget ska till Åhus och spela beachsoccer. Så jag frågade en arbetskollega om hon kunde ta mitt pass på lördagen och hon sa visst kan jag det göra. Jag blev hur glad som hest och nu kunde jag följa med till Åhus och vi kör på lördags morgon.
Denna veckan har bjudigt på lite allt möjligt. I måndags var jag ledig och då blev det en runda i Trellestad och sedan va vi i Skateholm, där vi badade och solade. På kvällen var det träning inför helgens turnering. På tisdagen började min arbetsvecka och vi hade ungefär 12 ätande gäster. Så det blev en del putsande av bestick och vinglas. Igår var det lite sämre, det var bara 10 gäster och vi fortsatte putsandet. I dag blir det lite mer gäster, vi har redan 44 bokade och hoppas på lite fler. I morgon är det grillkväll och vi hoppas på lika många gäster som förra fredagen, då vi hade hela 88 gäster.
Om Ni är sugna så ring och boka bord!

Sen är det helg och Åhus :) Kommer att ta med mig min kamera så nästa vecka bjuder jag på en bildbomb.
På måndag hoppas jag på att umgås med mamma och då blir det utoch köra på Österlen och en massa gårdbutiker. Det blir även så att källaren ska komma igång och snart börjar nog hjärtat med uteplatsen också. Längtar så till allt är klart :)

Nu ska jag göra mig i ordning för att köra en runda till mamma innan jobb.

Inga kommentarer: