onsdag 20 oktober 2010

Då har snart halv veckan gått, idag är det onsdag eller lill-lördag som den också kallas. Igår var jag och Sandra inne i Malmö, vi skulle ha handledning. Handledning kan man kanske inte kalla det, utan vi hade lite frågor om bla. sidnummer och vår handledares kommentarer (eftersom vi inte fattade först vad hon menade). Mötet varade i en halvtimme sen förklarade jag och Sandra vårt arbete klart. Vi ska bara skriva rätt sidnummer i innehållsförteckningen och sedan blir det till att skicka in det för examination. Nu är det nära, bara en kurs kvar, ca tio veckor kvar i skolan och fyra veckors praktik kvar sen är man förskole- och grundskollärare :) Å äntligen har vi fått ut vårt schema. Efter mötet spenderade vi lite tid i staden för lite shopping, fast det blev inte så jättemycket shopping. Jag köpte lite till halloween festen som vi ska till nästa lördag, jag ska klä ut mig till häxa medan hjärtat ska vara en djävul. Förhoppningsvis fastnar vi på någon bild som jag kan lägga upp här sedan.
Denna dag började med en sovmorgon, eftersom jag jobbade igår kväll (kom hem vid tolv) plus att jag inte kände mig riktigt kry. Klockan blev nio innan jag gick upp och då blev det lite koll på datorn, plocka undan lite och sedan körde jag till anderslöv där jag åt lunch med pappa. Har fixat lite med hjärtats överraskning, pappa har tapetserat baksidan av prylhyllan och jag har torkat av all damm, inom dom närmsta dagarna ska jag måla den vit och sedan ska jag få tag i hjärtats mamma som kanske kan hjälpa mig med lite prylar som jag kan ha i den. Någon före-bild på hyllan har jag inte men jag får hitta någon som liknar den på google. Nu ligger jag här i soffan hos päronen och tänkte vara här tills jag ska köra till jobb.
Imorgon blir det en heldag med mamma, vad vi ska göra det vet vi inte än.
Resten av min vecka kommer att se ut såhär:
Torsdag: Umgås med mamma
Fredag: Fika med Sandra, L, A och S. Ska till Rosenhagen, där Perikles spelar.
Lördag: Lugn dag och höstgille på kvällen.
Söndag: Träning 10.30-12.00 i A-town.
Måndag: Fika med mormor, mamma och moster.

Ha det!

Inga kommentarer: