tisdag 12 oktober 2010

En tisdag som bjuder på ett riktigt fint väder. Jag tänkte ta en sovmorgon, men fick vakna klockan nio då pappa ringde. Steg upp och satte mig framför datorn, är viktigt att inte bryta rutinen som är att kolla rundor på internet innan man gör något annat.
Vid elva tiden var man hemma hos mamma och pappa, efter ha fixat lite bullar och räksallad till fikan. pappa kom hem och vi fikade. Sen bestämde jag och mamma oss för att köra till Bedinge för att gå en runda med Zelma. Vi var ute i ungefär 1 1/2 timme, sen på vägen hem körde vi inom blomsteraffären i byn. Fick med mig lite bokstäver hem (kommer att lägga upp bilder).

Nu är vi hemma i Anderslöv igen och jag väntar på A. Han och jag ska läsa lite matematik och kanske något annat som han behöver hjälp med.

Jag har ett nytt pyssel på gång, jag fick en prylhylla av mamma och den kommer jag att måla och göra fin. Men ska inget säga till hjärtat för det ska bli en överraskning så jag kommer att ta hjälp av min far. Tror att det kommer att bli skitbra :) Före och efter bilder kommer att läggas upp.

Nu blir det en liten vila innan läxläsningen börjar.

Inga kommentarer: