onsdag 27 oktober 2010

Pyssel, pyssel och åter pyssel.
Började dagen med att åka till Trelleborg för att besikta bilen och det gick igenom :) Körde sedan hem och blev lite slö. Nu kanske ni tror att detta jag nu berättade var hur tidigt som helst denna morgon, men det var klockan tio jag var i Trelleborg. Men eftersom man inte går iskolan just nu (ska vara där den 4nov och sen börjar vi igen med den sista kursen den 10nov) och man inte jobbar så värst mycket så har man inga rutiner över huvudtaget.
Men men jag tog mig i kragen och började pyssla.
Som vissa vet är jag helt kär i Barbapapa och i tex. Maxi kan man trycka ut mobilsmycken med barbapapa på och det har jag gjort. Nu har jag alla nio och med dom ska jag ta av hänget och sedan sätta på en sten där det står HEJ på. Jag väntar just på att färgen ska torka så jag kan limma fast figurerna.
Senare ska jag hem till mamma och pappa och måla det sista på hjärtats överraskning. Nu var jag så dum att jag inte tog före-foton, men jag säger som så tänk att hyllan var helt träfärgad innan omvandlingen. Mer vågar jag inte säga eftersom jag inte är riktigt säker på att han inte läser bloggen. Men på fredag ska han förhoppningsvis få den och då kan jag lägga upp bilder :)

Nä, nu har nog färgen torkat nu ska familjen Barbapapa på!

1 kommentar:

Karin på Ellas Inspiration sa...

Du har en liten hälsning hos mig...

Hör av dig per mail:

ellasinspiration@comhem.se

Mvh

Karin