måndag 11 oktober 2010

Jaha, då var det en ny vecka. En vecka som kommer att innehålla en massa jobb. Det blir jobb i dag, tors, fre, lör och söndag. Annars är veckan inte jätteplanerad mer än att i morgon blir det läxläsning med A, sen blir det lite pyssel. Hade velat träna fotboll på torsdag men kan inte eftersom jag jobbar, men på söndag ska jag minsann träna, ÄNTLIGEN! Fick ju inte göra det i går eftersom mamma inte tyckte det va bra nu när jag hade styng i huvudet, för tänk om det skulle hända när jag ansträngde mig.
Det är inte så farligt så det låter: tre stygn i huvudet, för jag hara bara tagit på en fettknuta som jag har haft ett tag och som jag tog bort i torsdags.

Annars?! Jo, jag har städat ovanvåningen. Det har ju varit så att jag har haft alla de kläder jag har hängande har hängt i sovrummet. Nu har jag hängt in dom och lagt in lite i vindsutrymmet och sedan har jag kastat/skänkt en del så nu är det fint och snyggt i sovrummet plus att jag har ställt in det mesta av mina pysselsaker i förrådet så det inte skulle se överfullt ut i hjärtats kontor.
Å jag blev riktigt nöjd. Annars i helgen som har gått har det varit väldigt lugnt. Va hos anna och eric i fredags och pratade nyår. Sen i lördags blev det middag hos päronen. Igår jobbade jag och sedan var man med mamma på konsert "sound of music" på församlingenshemmet i Trelleborg.
Nä, nu ska jag göra mig lite lunch och efter det blir det vila och sen är det nog dags att köra till jobb.
Ha det bäst!

Inga kommentarer: