måndag 25 maj 2009

Då har det blivit måndag och klockan är snart fem.
Idag har man gjort tenta, klockan sju körde vi från Trelleborg och lite i åtta var vi på plats på högskolan.
Där satt man i tre och halv timme inne man lämnade in och efter det körde vi hem till Trelleborg igen.

När jag hade varit på biblioteket för att hitta en barnbok till den sista uppgiften som ska redovisas nästa tisdag, skulle jag köra hem.
Jag skojar inte om jag körde runt i tio minuter för att hitta en parkeringsplats. Till sist hittade jag en som ligger nästan vid övre och fick gå hem, som tog mig cirka fem minuter.

Efter promenaden var jag äntligen hemma och jag tog två mackor, satte mig vid datorn för att bara ta de lugnt. Ingen skola och ingen matematik.

Sedan slängde jag mig i soffan och satte igång tv:n. Kände mig ett slut i knoppen och kroppen, så jag känner att jag hade förtjänat en vila.
Nu sitter jag är och väntar på att Anton ska komma, så ska vi sitta och räkna lite matte i en timme, sedan tänkte jag gå och hämta min bil för att ställa den lite närmare mitt boende.
Ikväll gäller även fotbollsträning och sedan hoppas jag på att träffa mitt älskade hjärta :)

Nu ska jag inte sitta här och babbla om ingenting alls, utan jag ska gör något vettigt innan Anton kommer.
Ha det så bra allihopa där ute.

Inga kommentarer: