onsdag 6 maj 2009

Det var ett tag sen jag skrev här, sorry. Men jag har haft en DEL att göra på sistone. Lovar att jag ska bättra mig och att jag ska uppdatera er vad som har hänt.

Som de flesta vet flyttade jag hemifrån och ifrån mamma och pappa i början av april. Jag har kommit iordning rätt så bra i den nya lya och har precis skaffat mig bredband så nu kan jag känna mig mer uppdaterad av världen.
Jag minsann o dar klipp en frisyr av mitt hår. En kort sådan och har även skaffat mig lugg. Mycket ovant må jag säga, men att jag känner att jag börjar vänja mig vid det också.

Nu är det maj månad och vi har ahft ett underbart väder de första dagarna, fick en riktigt sommarkänsla i lördags då jag och Nilla var ut hela dagen och tittade på fotboll, vi såg matcherna Anderslöv - Gärsnäs som blev 1-0 och sedan blev det BK Skansen - Gislöv. Där Skansen förlorade med 0-2. Valborg har också firats, då åkte jag och Larsson till ett par och sedan blev det Björka efter det. Riktigt skoj!

Jag går ju i skolan också och jag har börjat kursen matematik från början och det är hel del matte. Man kan inte mer än säga att man är slut i bollen efter sex timmars matematik, med positionssystem, bråktal, multiplikation, algrebra osv, osv.

Något som jag också har gjort dessa veckor är at träna boll. En del fotboll har det blivit och jag känner att min motivation till fotbollen håller i sig. Även om min rygg inte känns så bra för tillfälligt så kämpar man på och biter ihop. Nu har det snart gått två veckor sen man spelade match, så man är riktigt laddad till måndagens bortamatch mot Staffanstorp.

Nä, nu ska jag inte sitta här och babbla på. Utan jag lovar att bättra mig med skrivandet och ska nu gå och klä om till träningskläder.

Inga kommentarer: