onsdag 27 maj 2009

Onsdag eftermddag och snart är det tid för match!
Sitter här och laddar, har gjort en del i dag.
Började dagen med att arbeta klockan sex och kom hem från jobb halv tolv. Därefter har jag skrivit nästan hela uppgiften som ska vara klar till på tisdag, lagat en stadig lunch till mig, pratat med mitt hjärta och sedan har jag inte gjort så mycket mer.

Som jag sa innan kommer vi i FC Trelleborgs damlag spela match i afton, klockan 19.00 på Ymorvallen mot Barrikaden.
Jag hoppas innerligt att alla vill och spelar för varandra. Att vi hjälper varandra och kommunicerar mycket mer än vad vi vanligtvis gör på matcher.
Jag har en positiv känsla i min mage och hoppas innerligt att det går vägen för oss. Jag vet att man inte ska gå in och tro att man ska vinna, mot ett lag som ligger under oss i serien, men jag vill att det bli en match där vi är stolt över oss själva när domaren blåser slutsignalen.

Nä, nu ska jag fortsätta ladda för mig själv!

Inga kommentarer: