lördag 16 maj 2009

då var det helg och Lina är fri hela helgen.
Men har ändå en del att göra.

Igår vad jag, Sandra och Anna på Entre och kollade runt lite. Vi kom hem vid halv tre och då slängde jag mig i soffan och läste VeckoRevyn som man fick gratis i en av butikerna på Entre.
Kvällen var väldigt lugn, blev tacos och film hos Hans. Kom hem väldigt tidigt och gick o la oss direkt.
Idag vaknade man vid nio och då hade älsklingen åkt till jobb. Jag slöa lite i sängen och sedan körde man hem. Åt lite frukost och här sitter man här och laddar man inför matchen som spelas hemma på Ymorvallen i dag klockan 14.00 mot Skabersjö. Jag hoppas innerligt att det kommer gå vägen i dag!

Sen blir det bara hem och göra sig iordning och sedan blir det först en 25 års fest och sedan en 20 års fest.

Imorgon kommer det bli en mysdag hoppas jag på! Sen blir det kalas för min kära Hugo som fyller fem år på tisdag!

Sen börjar allvaret igen, då ska man plugga som in i. För snart är det tenta.

Nä, nu ska jag fortsätta och ta det lugnt innan matchen!

Inga kommentarer: