onsdag 3 juni 2009

Då var det lill-lördag och jag sitter i min lägenhet, fast snart ska jag ta mig i kragen och köra till Maxi. För min kyl är tom, det ekar nästan när man sticker in huvudet.
Egentligen tycker jag inte om att åka till Maxi en onsdags förmiddag klockan tio - halv elva, för då befinner sig alla äldre männsikor som inte arbetar där och de vet nog inte riktigt vad dom ska ha och är allmänt förvirrande.
Men men man måste ha mat i magen för att överleva.

Ser ut och ser att vädret blir bara bättre och bättre, skulle vilja slänga mig i en av mamma och pappas solstolar i Anderslöv, men icke. Jag har tvätt att passa och sedan blir det matte-timme med Anton vid två tiden och sen i kväll spelar vi match mot Svedala i Svedala.

Jag hoppas innerligt att vi spelar som vi gjorde i onsdags, om inte bättre. För jag vill vinna :)

Igår hade vi den sista redovisningen i skolan, kom dit kvart över åtta och åkte igen vid nio tiden. Så nu har Lina sommarlov, men ska jobba rätt så mycket. Men något som dom flesta som känner mig kanske blir chockade av är att jag ska ha semester i ca två veckor! Två veckor utan jobb, vad ska man då göra?! Jag hittar säkert på något skoj.

NÄ, nu ska jag ta mig i kragen och göra pensionärerna sällskap på maxi!

Inga kommentarer: