onsdag 10 juni 2009

Fem dagar sen sist jag skrev något i denna blogg.
Vad har då hänt dessa dagar? För att sammanfatta femdagar med några ord, så stämmer nog dessa bäst:

* Jobb - lördag, söndag, tisdag och i dag!
* Fotboll - Såg matchen mellan Sverige - Danmark (ingen höjdare må jag säga)
* Tränat - Jag har tränat fotboll i måndags och va på gymmet i morse.

Nu sitter man här och ta det lilla lugna. Jag har fått alla produkter från Tupperware, som jag har lagt i påsar och nu ska jag bara lämna ut dom och få pengar.
Snart ska jag gå och göra mig i ordning inför jobb, i dag ska jag vara på Espresso House och arbeta, de va ett tag sen. Men det blir nog trevligt ändå, slutar halv åtta och sen ska jag mysa med älsklingen min, för det känns som om det vore ett tag sen vi umgicks.

ni får ha de så bra och så hoppas vi på att vädret bättrar sig.

Inga kommentarer: