måndag 22 juni 2009

Ojojoj, vad tiden går och bloggen har inte blivit uppdaterad på över en vecka.
Förra veckan var jag nästan helt ledig, jobbade måndagen och i går söndag. Under den veckan var jag på tre personalfester, kollade på matchen mellan Ldb och Kopparbergs/Göteborg tillsammans med mit fotbollslag. Ldb vann den matchen med 4-0.

Midsommarafton spenderades i Simlinge och hos hjärtat mitt. Där var vi ett gäng som åt sill och potatis och en massa annat gott. Sen blev det vin och cider.
Ilördags blev vi bjudna till Johan, där vi grillade och tog något glas vin till det.
I går fyllde min morfar år, så vi va där och firade honom, sen fick jag sticka till jobb och vara där. Efter de körde jag till mormor och morfar igen och fick en bit tårta.
När klockan var lite över sju kom min moster på en bra ide, vi kunde väl åka ner till Bedinge och spela minigolf. Så jag, Andreas, Cilla, Matilda och Hugo åkte till Granhyddan och spelade 18 hål minigolf, vem vann? Jo JAG!! wiee..

Efter rundan tog vi oss en glass i smygehamn och sen bar det hemåt.

Idag ska jag jobba på Espresso house, börjar två och slutar halv åtta. Sen blir det träning till halv tio.

Nu ska jag ta mig i kragen och gå och handla mig lite mat, min kyl e tom!

Inga kommentarer: