lördag 27 juni 2009

Just sitter man hemma hos mor och far, tillsammans med mormor, morfar, Emil och Henrik.
Vi har ätit en go förrätt som bestod av advokado och räksallad, sedan har vi fått grillat. Mycket gott och nu väntar jag på efterrätten. Det är nästan det godaste på en tre-rätters ;)

Idag har jag arbetat på Smygehus Havsbad, där har jag suttit i receptionen, checkat ut och checkat in andelsägare.
Sedan har man sprungit ut men saker som fattas i husen och hann även städa relaxen.
Detta har jag gjort tio timmar denna dag.

Fint väder har det varit och jag har varit inne mestadels, lite synd kan man tycka. Hade gärna varit ute och solat och badat.
Men men, jobba bör man annars dör man (nästan) :)

Imorgon är det jobb som gäller i drei stunden und sedan är Lina ledig i två dagar.
På måndag ska jag och hjärtat ut och köra motorcykel :)


Nä, nu ska jag fixa brorens friss, så han blir cool till kvällens fest!
Ha en trevlig afton!

Inga kommentarer: