fredag 12 mars 2010

Då var det fredag och ännu en vecka har gått, detta var min sista vecka på VFT:n denna perioden. Kommer att vara där v. 17-20. Vi har arbetat mycket om Europa denna veckan. Jag introducerad mitt tema och dom jobbar på hur bra som helst. Å jag både tror och hoppas på att det blir många fina berättelser och häften om Europa. Dom ska få redovisa plus få ett litet test fredagen efter påsklovet.
Annars har vi vi haft Nationella prov, haft No m.m.
Å jag har även jobbat och i tisdags var vi på kvällskonferens med VFT:n skola och föreläsningen handlade om "lärarens yrkesetik", en väldigt bra och intressant färeläsning.
Sen har jag knappt hunnit med något annat, jo jag har varit hos mamma och pappa några eftermiddagar denna veckan.
Ihelgen är full med planer, i dag/kväll ska vi till Sandra och Johan och äta middag.
I morgon ska vi tömma lägenheten, spela match och sedan blir det Klassfest med Andreas gymnasieklass. På söndag är det jobb som gäller.
Sen börjar ännu en vecka och då är det städning i lägenheten och plugga som gäller!!

Nu ska jag lägga mig på soffa en liten stund och vila.

Inga kommentarer: