tisdag 23 mars 2010

I dag är det en bra dag, tycker åtminstone jag =)
Jag avslutade dagen igår med jobb och kom hem vid halv ett tiden, denna dag började jag med att stiga upp närmare halv sex. Gjorde mig iordning och klädde på mig, sen körde jag till jobb. Va där tio eller fem i sex, där arbetade jag med Mia och vi hade frukost för ca. 76 konferens gäster. Ju senare klockan blev blev vi fler och fler i personalen, Lotta kom och satte sig i receptionen, Anders kom och började förbereda lunchen, Arne kom och sedan kom Josefine som skulle hjälpa Mia på lunchen. Vi fick undan frukosten vid nio tiden och vi åt en bit frukost och sedan började vi förbereda förmiddagskaffet, sedan blev det dukning för lunch. Vid halv elva tiden, körde jag hem och jag satte mig framför datorn direkt. Kollade först lite rundor på nätet och sedan tog jag mig i kragen och började skriva på min IUP (individuella utvecklingsplan) uppgiften som ska lämnas in på fredag, då vi också har saltenta. Kan inte beskriva med ord hur skönt det kommer att vara på fredag efter tolv tiden, när tentan i skriven och uppgiften inskickad. Då är det helg, då det vankas träningläger. Vi ska upp på ett äventyrscamp i Sövde. Det blir inte så mycket fotbollsträning utan mer teambuildning. Efter helgen är det påsklov för alla skolungdomar och så även för mig. Fast kommer att befinna mig någon timme i skolan på måndag, eftersom vi ska ha mentorsträff.
I alla fall tillbaka till dagen, jag har skrivit mer än hälften på min uppgift och tänkte fortsätta med den efter att ha gått en tur med mamma och Zelma ute i Simlinge. Tänkte i alla fall ha klart inledning, teoridel, mina egna tankar och sedan ska jag ha börjat på analysen. Så just nu har jag gjort så att jag är klar med inledning, teori och sedan små börjat på analysen. Så efter promenade blir det mina egna tankar m hur jag vill arbeta med utvecklingssamtal och IUP, när jag kommer ut i verksamhet. Jag tycker det är lugnt att skriva vad jag själv tycker än om vad teorierna säger om de olika områdena. Det här med analysen har jag då påbörjat men vill skriva lite till innan jag pausar med den.
Annars i dag blir det träningen, en väldigt sen sådan. Gick in på hemsidan för att kolla upp träningstiderna och jag var insatt på att träna mellan halv sju och åtta. MEN NEJ, vi ska träna mellan 20.15 och halv tio. Mums på den eller inte. Tycker int eom sena tider. Men men vad ska man göra, jag vill ju spela =)

Nu ska jag gå tillbaka till mit skrivande på uppgiften så den blir klar någon gång !

Inga kommentarer: