måndag 1 mars 2010

Då var "lovet" slut och idag var det tidig morgon. Jag började kvart i åtta på skolan i Svedala. Tror att det var många som var lite halvtrötta och sega efter en veckas lov. Några av eleverna hade varit borta under veckan, så dom hade en del att prata om.
Den första halvtimmen gick åt att tala om lovet och OS, sedan gick eleverna till idrotten. Då fixade jag lite till mitt tema som jag ska starta upp i morgon. På eftermiddagen höll jag min första lektion i klassen och det var NO, där jag talade om luft, vi experimenterade och sedan gick vi igenom vad vi hade gjort.
Klockan tre slutade jag och då körde jag hem. Nu sitter jag här i soffan och ska snart ta mig en macka, känner att min mage behöver de. I kväll tänkte jag storhandla lite inför veckan, göra lite saker till morgondagens lektioner.

Min vecka kommer att se ut så här:
Måndag: VFT 7.45-15.00, storhandla, fixa lite till i morgon på VFT:n
Tisdag: VFT 7.45-17.00, Konditionsträning, Fix till VFT:n
Onsdag: VFT 7.45-15.15, Jobb 17.00 -
Torsdag: VFT 7.45-15.15, Träning 20.00-21.30
Fredag: VFT 7.45 - 13.30, inget planerat på kvällen.
Lördag: Läsning och titta lite på den individuella papert, Match 16.00
Söndag: Läsning, städning och Träning 19.00-20.30 i A-löv

Å nu är det dags för macka.

1 kommentar:

Ida och Melvin sa...

Ska söka till redovisningsekonom i Eslöv=)