lördag 6 mars 2010

Saturday!
Ställde klockan på åtta denna lördag, för att kvart över nio var det dags för träning på Anderslöv konstgräs. Vi skulle ha spelat match i eftermidda men den blev flyttad till i morgon. Så vi tränade lite fotboll mellna 9.15-10.45. Det var faktiskt riktigt skönt med tidig träning, gå upp i tid och röra på sig. Det blev lite vaggspel, hörnövning och anfallsövning. En roligt träning minst sagt, hade dock velat spela lite okså men man kan inte få allt här i livet.
När jag kom hem klockan 11.00 så började vi på att måla trappan, de kommer att börja med resten av träppan i morgon. Skön att det påbörjas, sedan hade jag tänkt få med mig mamma och för att köra och handla lite uteblommor. Sen måste jag plugga lite med.
I kväll är änsålänge oplanerad.
Imorgon blir det match och plugg.
Nästa vecka är det den sista veckan på VFT:n för denna period. Kommer att sakna klassen och min handledare, men kommer ju tillbaka vecka 17. Denna sista vecka ska jag introducera Europa-uppgiften där dom ska skriva en berättelse som är en blandning av fakta och fantasi. Detta ska dom redovisa vecka 14 då jag kommer ut oh lyssnar. Kommer att bli spännande =)
Nu är det rätt så mycket med nationella proven i skolan och nu blir det mycket med euopa med så det enda dom kommer att syssla med är antingen nationella i SV eller MA eller så skriva på sin Europa- resa.
Förresten är det någon som har förslag som man kan göra på två NO lektioner som ska handla om LUFT? Jag har gjort lite experiment och läst lite om luft. Vill gärna ha in lite förslag =)
Nu ska jag minsann gå och duscha, så jag är redo för eftermiddagens äventyr.

Inga kommentarer: