tisdag 1 juni 2010

Herregud, vad tiden går och jag är värdelös på att uppdatera. Till mitt försvar kan jag säga att jag har haft mycket att göra. Jag och Snadra skrev på vår projektplan förra veckan och det skickades in i fredags, som var en lättnad att den äntligen var klar. Sedan har jag jobbat, tränat och spelat matcher.
I torsdags förra veckan kom min lillebror hem från sin resa i Australien, han kom hem efter ha varit ute i nio månader. Så nu är det som vanligt igen, fast med mycket mindre bråk, kan nog säga att vi inte har bråkat enenda gång sedan han kom hem. I fredags var middag hos mamma och pappa, där var även mormor och morfar. Vi firade pappa som fyllde år förra måndagen. I lördags jobbade både jag och Andreas och sedan blev det en lugn kväll som bestod av pizza och film. I söndags spelade jag match med u-laget mot Husie, där vi spelade mycket bra, vi spelade för varandra som ett lag och pratet var på topp. Matchen belv 1-1 och vi ska vara väldigt nöjda med det, för det var ett bollskickligt lag vi mötte.
Denna veckan som då började igår kommer vara en läs vecka, vi ska läsa projektplaner eftersom det är opponering på fredag. Sen efter det är det SOMMARLOV!!
Igår var jag på föräldrarmöte i den klassen som jag har varit på min praktik, i dag ska man skicka in några inlägg om en artikel som vi skulle ha läst till mentorsmötet, men vår mentor kunde inte vara närvarande så vi skulle lägg in lite kommentarer och tankar på it`s. Sedan blir det läxläsning med A.
Ikväll blir lugn och till middag blir det kyckling, ris och currysås.
Imorgon ska man läsa projektplaner och spela match. Sedan på torsdag ska man träffa Sandra för att prata om projektplenen som vi skulle läsa noggrant och sedan blir det fredag och då blir det opponering och sedan på kvällen blir det studentfest för min nästkusin. Sen var det helg igen.
Nu blir det inte mer babbel från mej, utan nu ska jag gå in och se om någon har svarat på mitt inlägg.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: