måndag 28 juni 2010

Pyssel hit och pyssel dit.
Har en massa ideer på vad jag vill göra och jag hoppas att jag kommer att göra dessa saker också. För en vecka sedan ungefär investerade jag en system kamera och nu har det tagits en hel del foton. Igår förde jag över en del av dessa foton till datorn och tänkte dela med mig lite foton som visar vad jag har gjort i pyssel väg än så länge.










Jag köpte dessa iskubsformar på IKEA så jag sedan hällde betong i och efter något dygn så blev dom små hjärtan, stjärnor och blommor som jag sedan hade på bordet under midsommarafton.
På bordet hade jag även gamla marmeladburkar som jag hade tagit bort etiketten på och sedan knöt jag ett säckaband runt om och sedan placerade jag en liten bukett blommor i burken.

Midsommar bordet


Sedan har man fått dessa hemskickade så nu blir det massor med pyssel!


Detta inlägg avslutar jag med en bild från midsommarafton


2 kommentarer:

Sofie sa...

Byxorna va jäyye fina! Var e dom köpta?

Lina sa...

Jag gick in på google och sökte på rosa arbetsbyxor och där hittade jag en sida jag tror de var billigaarbetsklader.se eller något sådant.