onsdag 16 juni 2010

Sitter hemma hos mamma och pappa, har precis kommit in efter en stund i solen. Pappa kom hem med bullar, så det blev en liten lätt lunch.
Just nu kliar det i fingrarna, jag har så mycket ideer som jag vill göra till verklighet. Imorgon hoppas jag att jag kan börja så smått. Då blir det Malmö med mamma. Vi ska till Panduro Hobby och sedan till Ikea. På eftermiddagen hoppas jag på en fika med Anna. Sen är det snart helg igen och jag arbetar hela lördagen och fri söndagen. Veckan därefter då börjar man jobba för fullt. På midsommar blir det en fest hemma hos oss, å jag hoppas på fint väder.
Annars har det inte hänt så mycket annat skoj, har varit ledig denna veckan och jag har varit på min VFT skolas skolavslutning en fin avslutning där alla klasser sjöng varsin sång och sen sjöng vi "den blomster tid nu kommer", "sommarlov" och "idas sommarvisa" tillsammans.
Nä, nu ska jag ut idet vackra vädret igen.

Grattis till Andreas och Louise som fick en son i dag! GRATTIS!!

Inga kommentarer: