fredag 26 februari 2010

Solen skiner och fåglarna kvittrar därute =) Å vad har jag gjort denna förmiddag, insåg precis att klockan är över ett och jag har bara pluggat sen halv åtta då jag steg upp. Nu har jag fräschat upp mig och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Det blir en eftermiddag i Trelleborg och på Vellingeblomman.

Igår skrev jag listan som jag skulle ha klart helst i dag och idag ser den ut så här:
* Göra klart min memory (snart klart) KLART!
* Extra material ska vara klart till Europa-temat KLART *Berättelsen - min Europaresa ska vara klar. HALVKLAR
* No- lekton ska vara färdig planerad. HALVKLAR
* Läst klart "Från kvalitet till meningsskapande" SKITER i DEN I DAG
* Lläst klart "Mörka Strömmar" LÄSER DEN SEN!
* Fixar lite här hemma

Sedan har jag även gjort chokladpannacotta till mig och hjärtat ikväll.
Nä, nu måste jag kila!

Inga kommentarer: