onsdag 4 augusti 2010

Jisses vad tiden går. Måste ju snart köra till jobb och vad har man egentligen gjort denna förmiddag?
Tog mig en liten sovmorgon, hjärtat med. Han kom hem sent i natt efter ha kört lastbil. Så vi gick upp vid halv nio tiden. Efter frukosten körde jag in till Trelleborg för att hämta grejor till min bil, så att hjärtat mitt kan laga den :) På vägen hem körde man inom CityGross och handlade lite. Hjärtat var precis gått till verkstan igen efter en kopp fika. Å nu måste banne mig jag göra mig redo för jobb. Tre arbetspass till innan ledighet, då är man fri i tre hela dagar. Helgen kommer att innehålla bla. bröllop och fotbollsmatch. Sen ska man bara ta det lugnt. Vill till Ikea en runda och panduro, men vi får se när man tar sig tid till det.

ha det bäst!

2 kommentarer:

Louise sa...

Jo, tiden bara springer. TYcker verkligen vi får träffas snart. Valborg sist väl? /Louise

Louise sa...

Hur länge till har ni semester??