måndag 23 augusti 2010

Ny vecka har nu börjat. Dagen började med att åka in och äta frukost med brudparet som ska gifta sig på lördag, där jag ska arbeta. Sen körde jag in till centrum och köpte doppresent till Elias som ska döpas på söndag. Efter det mötte jag upp mina päron på Maxi, där handlade man lite nödvändiga saker för att vi ska klara oss denna veckan. När jag va klar där så körde jag hem. Jag satte mig framför datorn och började lyssna på de intervjuer som vi gjorde i fredags. Skrev ner typ hälften av bandet, för den andra halvan har Sandra gjort. Så nu är ett band klart bara fem till. Sen blir det fler intervjuer i morgon eller i alla fall en.
Nu för någon timme sedan så började det regna, inte det lilla regnet iheller, men än så länge blir det träning. Så träning blir det i afton även om man har ont sen gårdagens match. Det är väl konstigt att alla träffar ska träffa samma ställe. Men men jag biter ihop och hoppas på att jag klarar av att träna. Sen på onsdag är det dags för b-lags match och den vill jag spela :)
Annars denna veckan:
I kväll kommer Zelma hit och ska bo hos oss i ungefär tre veckor, då föräldrarna ska resa iväg. Sen i morgon ska man till A-skolan och göra minst en intervju. Sen blir det inte mycket mer den dagen, kanske renskriva intervjuerna. Onsdag är match det enda som man har planerat in. Torsdag - jobb på kvällen och på fredag ska man till Palmfestivalen, lördag blir det arbete på P&C bröllop och sedan avslutas helgen med dop. I helgen blir det så mycket fläng hit och dit så Zelma kommer att vara hos mormor och morfar. Men på söndag kommer jag att hämta hem gullhunden till mig :)
Sen börjar ännu en vecka, då börjar skolan. Vi ska ju inte vara i skolan så mycket eftersom vi ska skriva examensarbete. Blir lite jobb och mycket gos med vovven :)

Om man skulle ta och göra sig i ordning för fotbollsträning på en blötgräsplan. Synd det inte finns
gummistövlar i modellen fotbollsko, för det behövs nu i alla fall :)

Inga kommentarer: