tisdag 17 augusti 2010

Regn, regn och åter regn.
En dag som började med att spisen inte funkade. Körde till mamma och pappa, bakade kladdmuffins och gjorde alhgrensbilar fluff. Åt frukost med pappa och Zelma. Sedan körde jag hem igen. Nu är man hemma och inte gör så mycket.
Vatten i källaren har vi också, så hjärtat arbetar hårt för att få väck det. Ingen fotbollsträning i morgon, så om det inte regnar i morgon blir det löprunda eller en runda till gymmet, om man nu kan ta sig till Trelleborg. För om det fortsätter att regna så här så vet man inte hur det blir.
Tänkte städa rummet som ligger bakom kontoret så man kanske kan hänga in mina kläder där och ta bort klädstången som står i sovrummet, för man är lagom trött på att ha allt huller och buller. Vill få allt klart nu! Synd att man inte kan trolla i bland.
Jag och Sandra har börjat så smått på examensarbetet, vi träffades igår och skrev intervjufrågorna. Nu väntar vi på mail från lärarna och sedan ska vi börja med intervjuerna. Förhoppningsvis kan vi börja med dom redan denna veckan eller ibörjan av nästa. På torsdag är det mamma-dotter dag för mig och mamma. Om det inte regnar blir det lite betonggjutning. Innan eller om det regnar blir det en runda till Lagerhaus och Panduro Hobby. Om det regnar ska jag försöka få med henne till Ikea också.
På fredag är det u-lags match, hoppas jag blir uttagen :) Lördag är det jobb 8-18, sen ska vi på kräftskiva i Beddinge och på söndag är det A-lags match och jag hoppas på att bli uttagen till den matchen med :)
Sen är det en ny vecka med nya äventyr.

Nu ska jag minsann leta upp min överföringssladd till kameran så man kan lägga upp lite bilder.

Inga kommentarer: