fredag 27 augusti 2010


Nu har jag fått min klänning, ser riktigt fin ut. Får väl prova den så att man vet att den passar.

Igår arbetade man, väldigt trevligt men det blev en sen kväll. Trodde att dom skulle gå efter ha suttit och ätit mellan halv åtta och tio. Men nix, där var några som stannade till slutet. Jag och Z jobbade på bra, så när gästerna gick så körde vi nästan direkt hem. Idag blir det Palmfestivalen, först hem till Anna och Eric, efter det blir det Perikles i tältet på torget. I morgon är en dag som är planerad till den minsta detalj. Ska iväg redan klockan åtta och på eftermiddagen ska man jobba på bröllop, då är det min andretränare i fotboll som ska gifta sig och sedan på söndag är det dags för dop för lille Elias. Har varit ute i god tid, så presenten är inhandlad, fast inte inpackad. Får nog bli i morgon eller precis innan dopet. Zelma kommer att vara hos mormor och morfar denna helg, ska köra och lämna henne i eftermiddag. Gud, va jag kommer att sakna henne. Nu sitter jag bara och kolla runda, Zelma ligger i soffan och tuggar på en ben och tvättmaskinen är i farten. Planerade in att ta en tvättdag så här på en fredag.

Inga kommentarer: