fredag 18 september 2009

Fredag, fredag, fredag wiee!
Har haft en lugn för middag och gjort lite i lägenheten som behövdes göras.
Just nu har jag ätit lite lunch som bestod av hemlagad köttfärspaj med lite grönsaker och dressing.
Om två timmar börjar jag mitt nästsista pass på Espresso House, lite sorgligt eftersom jag trivs så himla bra där med allt. Men jag har gjort mitt val och nu har det blivit så att jag kommer att sluta på EH.
Jag kommer att sluta halv åtta och sedan ska jag hem och bara ta det lugnt. Ska nog hyra en shopoholics bekännelser och köpa en påse godis. Gå hem och slänga mig i soffan och bara njuta av att vara ledig. Imorgon väntar ett arbetspass och jag börjar redan sju. Det skönaste är att jag slutar tre och sen på kvällen ska vi på kräftskiva.
På söndag har jag och Andreas varit tillsammans i ett halvår och det blir mys hela dagen och sen blir det nog bio också. Vi får se, vi är i alla fall ledig bägge två!

Nu ska jag minsann gå och diska sen göra lite mer i lägenheten!

Inga kommentarer: